Maat informatie
       
BabySlofjes
Om te bepalen welke maat het meest geschikt is, meet je het voetje van je kindje op. Dit doe je met een liniaal, van hiel tot uitgestrekte (grote) teen. Meet de voetjes eventueel op als je kindje slaapt. Tel daarbij maximaal 1 centimeter bij op en bekijk dan de zoolmaat waar binnen deze valt. Het slofje moet namelijk iets groter zijn dan de werkelijke voetmaat, zodat de voetjes de ruimte hebben om te groeien.
De maten die we momenteel hebben zijn:
Maat Lengte zool Leeftijd circa Schoenmaat
XS 10,2 cm 0-6 maanden EU 16/17
Small 11,4 cm 6-15 maanden EU 18/19
Medium 12,6 cm 12-18 maanden EU 20/21
Large 13,8 cm 16-24 maanden EU 22/23
XL 15 cm  22-32 maanden EU 24/25
XXL 16,5 cm 28-50 maanden EU 26/27
XXXL 18,3 cm  > 46 maanden EU 28/29
 
Moccains, Oxford en de Urban collectie vallen 2mm groter.
Vverzend informatie
   
Gratis verzending alle babyslofjes, winterslofjes en winterlaarsjes binnen Nederland en de rest van de Wereld.

Tot 2 paar wordt met briefpost verstuurd in een A5 brievenbusdoos en tot 4 paar in een a4 brievenbusdoos, 5 paar of meer met PostNL met track en trace code.

Alle verzendingen doen we standaard met briefpost tot 4 paar. De bestelling wordt meteen na binnenkomst van betaling verstuurd voor 17 uur op dezelfde dag (uitgezonderd op zaterdag en zondag) Postnl garandeerd dat 95% de volgende dag wordt afgeleverd (uitgezonderd op zon- en of feestdagen), Indien dat niet zo is, kan het wel langer duren, dat komt omdat het dan niet door de automatische postverwerking kan worden verwerkt om welke reden dan ook, dan komt het pakket in een bak en wordt dit handmatig gedaan. Uit ervaring gaat dat bijna altijd goed en wordt het pakket zeker afgeleverd. 

Briefpost buiten Nederland is langer onderweg gemiddeld 3 tot 8 dagen.

Betaal informatie
Bij BabySteps Footwear kun je op verschillende manieren betalen, hieronder de mogelijkheden:   
 

Overmaken per bank:

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je de bevestiging met daarin de bankgegevens. De bestelling wordt meteen na binnenkomst van betaling verstuurd en indien het een pakket betreft, ontvang je de track en trace code om de bestelling te volgen. Indien er binnen 3 dagen geen betaling is ontvangen, wordt de order geannuleerd en dien je deze opnieuw te bestellen. Het IBAN nummer is NL61KNAB0727467476 tnv. BabySteps Footwear. Bicnummer: KNABNL2H.
 

IDeal:

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een IDeal betaling wordt het pakket direct verzonden.

Achteraf betalen met Billink:

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een achteraf betaling wordt het pakket direct verzonden en ontvang je de factuur van Billink in je email. Belangrijk is om deze binnen 14 dagen te voldoen. Wil je de bestelling retour sturen en ontvangen we deze binnen de 14 dagen, dan annuleren we deze bij Billink en hoef je niets te doen. Twijfel je of het binnen 14 dagen bij ons terug is, betaal in ieder geval de factuur en wij storten het bedrag terug zodra de retour bij ons binnen is.

DirectEbanking:

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een Directebanking betaling wordt het pakket direct verzonden.

MisterCash/Bancontact:

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een MisterCash/Bancontact betaling wordt het pakket direct verzonden.

Sofortbanking:

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een Sofortbanking betaling wordt het pakket direct verzonden.

Giropay:

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een Giropay betaling wordt het pakket direct verzonden.

Creditcard Visa/Mastercard:

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een Creditcard betaling wordt het pakket direct verzonden.

Postepay (Italië):

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een Postepay betaling wordt het pakket direct verzonden.

Carte Bleue (Frankrijk):

Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een Carte Bleue betaling wordt het pakket direct verzonden.
Paypal:
Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch met een beveiligde verbinding doorgelinkt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Bij een Paypal betaling wordt het pakket direct verzonden.

De webshop is beveiligd met een SSL certificaat. Gegevens worden hierdoor veilig verzonden, zonder het risico dat ze in handen vallen van derden. 

 
Bestellen
Bestellen bij BabySteps Footwear proberen we zo eenvoudig mogelijk te houden. Je selecteert op de product pagina de juiste maat en het aantal van 1 paar. Daarna druk je op de knop "klik en bestel". Je komt automatisch op de pagina waar de winkelwagen inhoud wordt getoond. Op deze pagina kun je de verzendkosten per land bekijken en eventueel (als je deze hebt) een cadeaubon/promotie code invullen. Ben je tevreden over de inhoud van de winkelwagen? Dan klik je op de knop "ga door naar afrekenen"  en vul je jouw gegevens in en loop je stap voor stap door de beschikbare verzendmethodes en uiteindelijk maak je een selectie van de betaalmethode. Daar kun je rechts alle informatie nogmaals controleren en vervolgens op de knop "bestellen"drukken om de bestelling te bevestigen. Jouw gegevens worden niet zonder toestemming verstrekt aan derden of voor andere ongepaste doeleinden gebruikt. De webshop voldoet aan de meest recente beveiligingen en softwarereleases wat volstaat in veilig online winkelen.
 
Levertijd en orderverwerking
Alle babyslofjes in de webshop zijn op voorraad en zodra de order bij ons binnen is, wordt deze zeer spoedig verwerkt. Bij elke bestelling ontvang je altijd een orderbevestiging waarin alle informatie staat over jouw bestelling. Zodra de betaling bij ons binnen is (online betalingen zijn direct binnen) ontvang je een factuur van ons. Bij bank overschrijvingen vind je in de orderbevestiging de bankgegevens en ontvang je de factuur zodra de betaling binnen is. Bij een directe betaling online, wordt het pakket binnen 24 uur verstuurd. U ontvangt dan nog een verzendbevestiging. De post geeft aan dat deze in 95% van de gevallen de volgende dag bij jou geleverd wordt met uitzondering van de zondag en maandag.
 
Retour of omruiling
Ruilen of retour van een product is mogelijk na afstemming met babysteps.nl doormiddel van het retour formulier. Je hebt een afkoelingsperiode van 33 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Passen mag altijd maar letop, de slofjes moeten in absolute nieuwstaat zijn en de zolen helemaal schoon. Retourneren is gratis mits je de retourinstructies opvolgd die bij de bestelling zitten. BabySteps vergoedt alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten die door ons in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product, binnen 14 dagen na de ontvangst van de retourzending of na het overleggen van een verzendbewijs. BabySteps gebruikt voor terugbetalingen hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Tenzij we aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. 
 
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kan mailen naar: info@babysteps.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen uiterlijk 1 dag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.

Algemene voorwaarden
Download hier de algemene voorwaarden.
Privacy Policy
Lees hier alles over je privacy
X
Copyright © 2011-present BSF Company | BabySteps® is een officieel geregistreerd merk.